Η Black Friday στην Ελλάδα
Τι πρέπει να προσέξει η Επιχείρηση σας;
Η Black Friday, η ετήσια φρενίτιδα αγορών, έχει εδραιώσει τη θέση της ως ένα κομβικό γεγονός στο ημερολόγιο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Δηλαδή, η ημέρα αυτή, για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, μπορεί να σημάνει απαράμιλλα κέρδη ή χαμένες ευκαιρίες, ανάλογα με την ετοιμότητά τους. Η σωστή προετοιμασία πρέπει να γίνει έγκαιρα καθώς η μέρα της μεγάλης προσφοράς πλησιάζει.
Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε μερικές έξυπνες συμβουλές για αυτή τη χρυσή ευκαιρία.
Πώς μπορεί να προετοιμαστεί η επιχείρησή σας;
1. Επιλέξτε Καλό Πάροχο Φιλοξενίας
Παρότι η Black Friday απέχει ένα μήνα, πιθανοί πελάτες διαλέγουν ήδη την πιο πρόσφορη διαδικτυακή αγορά τους. Η πρώτη γραμμή άμυνάς σας; Αρχικά, η στιβαρή υποδομή ιστού. Η συνεργασία με έναν πάροχο φιλοξενίας που κατανοεί τι σημαίνει Black Friday είναι αναγκαία. Ύστερα, συζητήστε μαζί του την αναμενόμενη κίνηση και βεβαιωθείτε ότι μπορεί να φιλοξενήσει ένα τέτοιο κύμα. Ο στόχος είναι να προσφέρετε μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, χωρίς καθυστερήσεις ή καταρρεύσεις, ακόμη και κατά τις ώρες αιχμής. Μην ξεχνάτε, στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάθε δευτερόλεπτο διακοπής λειτουργίας μπορεί να μεταφραστεί σε σημαντικές απώλειες εσόδων.
Έπειτα, δεδομένου ότι ένα σημαντικό μέρος των αγοραστών πραγματοποιεί αγορές από κινητές συσκευές, ένα βελτιστοποιημένο για κινητά τηλέφωνα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι εξίσου σημαντικό. Συνεπώς, εξασφαλίστε γρήγορους χρόνους φόρτωσης, εύκολη πλοήγηση και ομαλή διαδικασία πληρωμής σε smartphones και tablets.
2. Σιγουρευτείτε για την Απογραφή
Επίσης, τα ατυχήματα με τα αποθέματα κατά τη διάρκεια της Black Friday δεν είναι απλές αβλεψίες. Είναι πιθανό να κάνει δυσφήμιση στη μάρκα. Κατά συνέπεια, η στρατηγική είναι διττή. Πρώτον, προβλέψτε σχολαστικά τη ζήτηση, τείνοντας προς την υπερεκτίμηση παρά να ρισκάρετε με λιγότερα αποθέματα. Δεύτερον, ο συγχρονισμός σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του frontend του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και του συστήματος διαχείρισης της αποθήκης σας είναι αναγκαίος. Συνεπώς, αποτρέπει την υπερπώληση και ενημερώνει τους αγοραστές για την κατάσταση των αποθεμάτων, καλλιεργώντας την εμπιστοσύνη.
3. Ετοιμάστε Ασυναγώνιστα Deal
Μέσα στην απέραντη θάλασσα των προσφορών, πώς η δική σας θα ξεχωρίσει; Η κατανόηση σε βάθος της βάσης πελατών σας και τις επιθυμίες τους είναι το πρώτο βήμα. Το επόμενο είναι ο σχεδιασμός προσφορών που να μοιάζουν εξατομικευμένες και να προσφέρουν πραγματική αξία. Έπειτα, το ενδεχόμενο να συνδυάσετε συμπληρωματικά προϊόντα, να προσφέρετε κλιμακωτές εκπτώσεις με βάση την αξία του καλαθιού ή να εισαγάγετε ακαταμάχητες προσφορές ίσως σας φανεί χρήσιμο. Ενώ ρίχνετε τις τιμές, έχετε πάντα το νου σας ότι οι εκπτώσεις πρέπει να είναι δελεαστικές αλλά και βιώσιμες.
4. Προγραμματίστε Καλές Διαφημίσεις
Πέρα από έναν ευέλικτο σχεδιασμό, το ταξίδι αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου παίζει σημαντικό ρόλο. Δώστε προτεραιότητα στους γρήγορους χρόνους φόρτωσης, εξαλείψτε τα περιττά αναδυόμενα παράθυρα και βελτιώστε τη διαδικασία πληρωμής. Το ταξίδι του αγοραστή μέσω κινητού, από την είσοδο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα έως την ολοκλήρωση της αγοράς, θα πρέπει να είναι εύκολο.
Ακόμη, ανακοινώσεις επερχόμενων προσφορών, ειδικές προσφορές για τους συνδρομητές και υπενθυμίσεις καθώς πλησιάζει η Black Friday είναι θεμιτές. Ένα καλά συγχρονισμένο, δελεαστικό email μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το ίδιο συμβαίνει και μέσω στοχευμένων διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram επιτρέπουν ακριβή στόχευση, εξασφαλίζοντας ότι οι προσφορές σας για την Black Friday θα φτάσει στο σωστό κοινό.
Η διαχείριση μιας καμπάνιας για τη σωστή προώθηση της Black Friday χρειάζεται και απαιτεί ειδικό χειρισμό. Μπορείτε να ζητήσετε επαγγελματικό σχεδιασμό προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση στο μεγάλο εκπτωτικό γεγονός με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
5. Σχεδιάστε ένα Εύκολο Check Out
Η ομαλή διαδικασία πληρωμής είναι σημαντική καθώς αποτελεί το τελευταίο βήμα και οποιαδήποτε δυσλειτουργία εδώ μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του καλαθιού. Καθώς ο όγκος των συναλλαγών εκτοξεύεται στα ύψη, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να ενισχύσουν αυτό το σημείο επαφής.
Αυτό σημαίνει βελτιστοποίηση των χρόνων φόρτωσης για να εξυπηρετηθούν γρήγορα όλοι οι πελάτες. Επιπλέον, η ορατή προβολή των διαπιστευτηρίων ασφαλείας όχι μόνο διαβεβαιώνει τους αγοραστές ότι τα οικονομικά τους στοιχεία βρίσκονται σε ασφαλή χέρια, αλλά και ενισχύει την εμπιστοσύνη.
Μην ξεχνάτε τους αγοραστές μέσω κινητών τηλεφώνων. Ένας ευέλικτος σχεδιασμός checkout προσαρμοσμένος για μικρότερες οθόνες βοηθάει εξίσου.
6. Ασχοληθείτε με τους Νέους Πελάτες σας
Τα επακόλουθα της Black Friday είναι κάτι περισσότερο από την καταμέτρηση των πωλήσεων. Αλλά μια ευκαιρία. Ασχοληθείτε με τους νεοαποκτηθέντες πελάτες σας, ζητήστε ανατροφοδότηση και δημιουργήστε εκστρατείες παρακολούθησης που θα τους επιστρέψουν. Τα προγράμματα πιστότητας, οι αποκλειστικές προσφορές ή ακόμη και ένα απλό ευχαριστήριο σημείωμα μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην επιστροφή τους στο κατάστημά σας.
Με λίγα λόγια
Η Black Friday είναι κάτι περισσότερο από μια απλή εκδήλωση πωλήσεων. Αποτελεί μια απόδειξη της ετοιμότητας, της ευελιξίας και της πελατοκεντρικής προσέγγισης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Οχυρώνοντας την τεχνική σας υποδομή, δημιουργώντας μαγνητικές προσφορές και εξασφαλίζοντας απρόσκοπτη αλληλεπίδραση με τους πελάτες, δημιουργείτε τις προϋποθέσεις για απαράμιλλη επιτυχία. Ετοιμαστείτε λοιπόν, καταστρώστε τη στρατηγική σας και δείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να εκθαμβώνει τη μεγαλύτερη ημέρα λιανικής πώλησης του έτους.
Εάν αυτή η ανάρτηση σας φάνηκε χρήσιμη, μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ ή ακόμη, εγγραφείτε στο blog μας.